Tuntuuko siltä että teidän yrityksen sisäiset tiedot on pirstaloitunut sinne tänne sekä erilaisia käytettäviä ohjelmistoja on kerääntynyt riittävästi. Meidän virtuaalinen työsuhde käsikirja toimii TEAMS tai SLACKin sisällä joten uusia ohjelmistoja ei tarvitse opetella.

Virtuaalinen työsuhdekäsikirja on yksi palveluistamme joka kattaa teidän yrityksen olemassa olevan tiedon työsuhteisiin liittyen. Anna teidän työntekijöille automaattisesti vastaukset heidän työsuhteeseen liittyen, työ ohjeistuksiin ja nopeat vastaukset siihen miten missäkin tilanteessa toimitaan. 

Kaikkien työrauha säästyy, koska ei tarvita henkilöresursseja perusasioissa joten ei ole väliä onko esihenkilö varattuna tai lomalla vastaukset saa yksinkertaisesti kysymällä. Meidän palvelu vastaa teidän työntekijöille kellon ympäri ja missä tahansa.



Nykyinen Sharepoint Intrasi kaikkien työntekijöiden saataville TEAMSiin 

Nykyaikainen Intra Sharepoint + TEAMS yhdessä

Alkaako dokumentit rönsyilemään eri järjestelmiin ja ei ole selkeää tietoa mistä ne pitäisi löytyä? 

Mitä jos yhdistettäisiin ne työntekijöiden lähelle ja kaikilla olisi samat pelisäännöt? 

Työntekijän tehtävänä ei ole etsiä tieto yritysen omista järjestelmistä vaan keskittyä olemaan yritykselle tuottava hänelle määritetyissä työtehtävissä.

Meillä on monta tapaa tuoda tieto lähelle työntekijöitä. Menetelmien avulla tiedostojen löytäminen on helppoa ja tehokasta. Yksi täysin uusi tapa on kääntää toimintamalli etsimisen sijaan kysymiseen.



Tarkoituksemme on helpottaa teidän työntekijöiden työpäivää tunnistamalla heidän työtehtäviä, jotka menevät viikko toisen jälkeen oman muistin varassa. 

Mitä tapahtuu siinä vaiheessa jos kyseinen henkilö on sairaana, osaako muut tehdä saman työn? 

Älä anna mahdollisuutta pakan sekottumiselle resurssien poissaolojen vuoksi. 

Tunnistetaan yhdessä aluksi kevyitä työvaiheita ja aloitetaan automatisointi niistä. Päätavoitteena on meillä muuttaa näkemyksenne siitä että automatisointi on kallista ja aikaa vievää. 

Puristetaan 10min työvaiheet kahteen minuuttiin tai jopa kokonaan pois. Tätä kautta vapautetaan työaika tuottavempiin kohteisiin.  

PS. Automaatiot on kätevästi yhdistettävissä työsuhdekäsikirjaan.

ESIMERKKEJÄ

Unohditko laittaa ilmoituksen että olet lomalla/ sairalomalla?

Tilauksesta laskutukseen menee muistinvarassa?

Joudutko aina rakentamaan tarjouksen alusta tai toisesta pohjasta?

Teetkö viikottain / kuukausittain raportit valitsemalla raja-arvoja?

Työntekijä tulee sisään tai lähtee uusiin haasteisiin, mitkäs kaikki tunnukset pitikään hankkia tai poistaa? Mitä muuta piti muistaa tehdä?

Pyydätkö erikseen kaikilta verokortit, kun ne on unohtunut?

Onko tuntikirjaukset unohtunut tehdä?

Yhteydenotot roikkuu, liidit kirjataan jokaisella taholla eritavalla?


.